155292708

מוקד רואה – לצפות על הבית בזמן אמת

עבורנו כל לקוח שמתחבר אלינו הוא עולם ומלואו ומטרתנו היא שיהיה בטוח ושקט בביתו או בעסק שלו ולכן אנחנו ממליצים לכל אחד ואחת מהם להתחבר גם למוקד הרואה. אך בפעמים רבות כשאנחנו יושבים עם לקוחות ומציעים להם כחלק מחבילת המיגון שלנו עבורם את המוקד רואה אנחנו נתקלים בסוג של הפתעה מצידם מאחר שהשירות הזה זר להם.

עבורנו כל לקוח שמתחבר אלינו הוא עולם ומלואו ומטרתנו היא שיהיה בטוח ושקט בביתו או בעסק שלו ולכן אנחנו ממליצים לכל אחד ואחת מהם להתחבר גם למוקד הרואה.

אז כמה מילים על מה זה מוקד צופה ולמה זה טוב

מוקד צופה הוא למעשה שירות המנצל את היכולת שלנו להתחבר למצלמות הלקוח, אם בבית העסק ואם בגינת הבית הפרטי בזמן שמופעלת אזעקה על מנת לצפות בזמן אמת אם אכן מדובר על אירוע פריצה ועל מנת לתפעל אותו בצורה מהירה ונכונה. ברגע שמתקבלת קריאה ממערכת האזעקה "נדלק" מסך בחדר הבקרה שלנו וצופה על המקום דרך מצלמות האבטחה שלו. ברגע שמזהים שאכן

מתבצעת פריצה מופעלים כל הכוחות בשטח לרבות כוחות מטחון ומשטרה ועוד. אנו רואים בשירות הזה ככלי חיוני ביותר עבור לקוחותינו. אמנם מדובר על צורך "להגדיל ראש" אולם זו הדרך הטובה ביותר לראות אם מדובר באזעקת שווא או בפריצה אמיתית ולהגיב במהירות אם אכן מדובר בכזאת. ומצד שני להוריד את כמות הפעמים שאנחנו מקפיצים את הלקוחות שלנו בגלל אזעקות שווא

ללקוחות החוששים מפני חדירה לפרטיות:

• המצלמות נדלקות אך ורק כשהאזעקה דרוכה ומופעלת, ולא בשום מצב אחר.
• ניתן להתחבר רק למצלמות החיצוניות על מנת לצפות בזמן אמת כשהאזעקה מופעלת בחצר העסק או בחצר הבית על מנת לראות אם מזוהה תנועה זרה שם.

רצוי וחשוב לדרוש את השירות הזה מהמוקד שלכם גם אם הוא לא הציע לכם אותו בעצמו. סיכוי גבוה שזה מה שיבדיל בין סיכול פריצה לבין עוד קריאת "זאב זאב"..

חפשו אותנו ברשתות החברתיות: