קבוצת עמישב – קוד אתי

חזון הקבוצה

קבוצת עמישב תהווה הגוף המוביל במדינת ישראל במתן שרותי אבטחה, מוקד, ניקיון ואחזקה. הקבוצה תספק ללקוחותיה שרות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר תוך התאמה מלאה לדרישות הלקוח ולרצונותיו. קבוצת עמישב תנהג בלקוחותיה, עובדיה וספקיה בהגינות, שקיפות, שירותיות ומקצועיות. קבוצת עמישב תספק מגוון רחב של פתרונות ייחודיים וחדשניים תוך חתירה מתמדת למצוינות.

ערכי הקבוצה :

  1. מחויבים ללקוח – אנחנו ערים לצרכים המשתנים של לקוחותינו וחושבים מנקודת מבטם כדי לספק להם מענה מקצועי, מהיר ובעל ערך מוסף ברור. אנחנו שוקדים על התאמת פתרונות ללקוחות ומעניקים להם חוויית שירות יוצאת מן הכלל, בדגש על זמינות, פשטות, נוחות ושקיפות ויושרה ללא פשרות.
  2. העובדים שלנו – העובדים שלנו הם השותפים המרכזיים שלנו להצלחה. יחד עימם אנחנו מקפידים על סביבת עבודה נאותה, הוגנת, בטיחותית ומכבדת, אשר בבסיסה המחויבות של כל אחת ואחד מאתנו ליושרה. כחלק מתפיסה זו, אנו מקפידים על כיבוד זכויות העובדים ועמידה בהתחייבויות מולם.
  3. הספקים שלנו – היושרה המקצועית שלנו באה לידי ביטוי במערכות היחסים שאנחנו מנהלים עם כלל הספקים שלנו בסביבתנו העסקית. אנחנו מטפחים שיתוף פעולה המבוסס על הוגנות, יושרה ושקיפות והולכים אתם שנים ארוכות של שותפות לדרך. קבוצת עמישב מתנגדת לכל גילוי של שחיתות בפעילותה העסקית.
  4. גמישות – אנחנו מזהים שינוי כהזדמנות לצמוח ומגלים סקרנות שינוי מתמדת ללמוד ולהתפתח. אנחנו מגלים גמישות ופועלים במהירות ובהתמדה כדי להתאים את עבודתנו לעולם המשתנה.
  5. שיתוף פעולה – אנחנו משתפים פעולה, חולקים ידע, מתייעצים וחושבים יחד עם עובדינו ולקוחותינו כדי ליצור מכפיל כוח .אנחנו מבססים יחסי אמון ומתייחסים לכל אחת ואחד בגובה העיניים, באכפתיות ובכבוד כדי ליצור סביבת עבודה עם חיובית ומאתגרת, ואווירה המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
  6. יוזמה וחדשנות – אנו חותרים לחיפוש אחר פתרונות חדשניים ללקוחותינו שמותאמים לשינויים פנימיים וחיצוניים על מנת לפתח שירותים ומוצרים שיאפשרו ללקוחותינו מענה על צרכים רלוונטיים, אנו מקדמים תרבות של יוזמה ותהליכי חדשנות.
  7. כבוד האדם – אנו מקפידים על מתן יחס, אנושי ומכבד בכל מערכות היחסים שלנו.
    אנו פועלים באופן מלא להשגת מטרותינו מתוך מעורבות אמיתית ורגישות לסביבה. אנו מחויבים ליצירת סביבת עבודה ללא הטרדות המבוססות על מאפיינים אישיים כגון : אמונה דתית, מגדר, מוצא, גיל, מצב משפחתי וכפיפות מקצועית. קבוצת עמישב לא תסבול התנכלות לעובדיה מכל סיבה שהיא כולל דיווח על הפרות בתחומים שונים ,או חדירה לפרטיות של עובדינו ולקוחותינו.
  8. משפחתיות – קבוצת עמישב פועלת באווירה משפחתית ואנושית. עובדי חברת עמישב ינהגו בכבוד הדדי, אדיבות, בסובלנות בהקשבה וקבלת השונה.

חפשו אותנו ברשתות החברתיות: