רקע חדש

המלאך השומר על ההורים בכל שעות היממה

בימים טרופים שכאלה אנחנו טרודים יותר מתמיד לשלום הורינו וילדינו ורוצים לדעת שבעת מצוקה תהיה לנו אפשרות לדאוג להם. ובצדק.. בכל יום ישנם אלפי מקרי מצוקה של אנשים מבוגרים אשר נופלים או נכנסים למצוקה בריאותית וגם אם ישנו כפתור מצוקה בבית במקרים רבים הכפתור נמצא הרחק ממקום הנפילה וההורה נשאר שרוע עד שאחד מבני המשפחה יחשוד שהוא לא זמין לו.

מוקד עמישב שם לו למטרה להיות אחראי לביטחון לקוחותיה בכל ההיבטים ולכן השיקה עם אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בתחום את הפתרון המושלם לשמירה ובטיחות אישית על ידי שעון מצוקה המחובר למוקד הזמין 24/7 .

תכירו את הפוקסי אנדרואיד

השעון שפותח בישראל וכולל לחצן מצוקה אשר בלחיצה אחת עליו מחבר את ההורה למוקד הזמין 24/7 , יכולת שיחה דו כיוונית, איתור מדויק בכל העולם (גם בתוך מבנים) והגדרה של אזורים בטוחים אשר שולח התראות כאשר המכשיר יצא או נכנס לאזורים אלו. השעון יודע לשלוח התראה באופן עצמאי במקרה של נפילה, כולל מד דופק אשר מתריע כאשר יש עליה או ירידה, שולח התראות כאשר יש חריגה מרמה מסוימת ברמת הסוכר ועוד..

השעון מעוצב ברמת גימור גבוהה ביותר נוח ונעים לנשיאה, בעל סוללה שמחזיקה זמן רב, אמיד וחסין למים (אין צורך להורידו מהיד גם בזמן מקלחת) וכולל אפליקציה ידידותית למשפחה אשר יכולה להמשיך ולשמור על קשר קרוב.

מהצד של עונד השעון, השימוש פשוט מאוד

במצב חירום, לחיצה על כפתור ה SOS מבצעת שיחת חירום למוקד או למשפחה ושולחת התראת מצוקה לכל אנשי הקשר עם מיקום מדויק. מבוגרים אשר עונדים את השעון מרגישים ביטחון מושלם של הגנה ושמירה קרובה על ידי המשפחה מוקד עמישב שומר על בטחון לקוחותיו כבר יותר מ 20 שנה עם מוקד מבצעי, עשרות רכבי סיור ומאות סיירים אשר שומרים על בטחון לקוחותיה מדן ועד אילת 24/7 בכל ימות השנה. להדגמת השעון ללא כל התחייבות, צרו קשר עם מוקד עמישב בטלפון 1700-70-30-50

חפשו אותנו ברשתות החברתיות: