טכנולוגיה
למיגון
ואבטחה

הטכנולוגיות שלנו למיגון ואבטחה

מצלמות אבטחה

מערכות אזעקה

מצלמות אנליטיקה

בקרות כניסה ואינטרקום

כיבוי אש

כפתורי ושעוני מצוקה

מצלמות אבטחה

למוקד עמישב מגוון רחב של מצלמות המותאם לכל תקציב ולכל אילוץ. המוקד עובד עם המצלמות האיכותיות ביותר בשוק בעלות התקנים המחמירים ביותר. המצלמות מיועדות לתעד, להרתיע ולשלוט בכל אירוע בזמן אמת באמצעות כל מחשב, טלפון נייד, טבלט וכן לשלוט במצלמות בזמן אמת בעזרת אפליקציות ייעודיות.

מערכות אזעקה

מערכת האזעקה היא זו שתופעל באירוע והיא זו שתזעיק את בעל הבית או העסק ואת המוקד שלנו בזמן אמת על מנת לטפל באירוע. מערכות האזעקה ממוחשבות וכוללות מצלמות אבטחה, גלאים, מערכות הקלטה דיגיטלית, מערכות תקשורת ואינטרקום, כריזה ובקרת כניסה, מערכות גילוי אש ועשן, לחצני מצוקה ועוד. יועצי המיגון שלנו מומחים בהתאמת מערכת האזעקה הנכונה לכל בית ועסק על פי הצרכים, הדרישות והתקציב.

מצלמות אנליטיקה

מצלמות אנליטיקה הן ללא ספק הדור הבא בהגנה על מבנים. המצלמות הללו מסוגלות על ידי אלגוריתם ייחודי להן לזהות תנועה ולנתח אותה בזמן אמת. לדוגמה, המערכת יודעת להבדיל בין תנועות טנשים לבעלי חיים על מנת למנוע אזעקות שווא, היא יודעת לזהות מעבר מאזור מסוים מוגדר אחד לאחר (לדוגמה מעבר מעל גדר), זיהוי אנשים, כלי רכב ועוד. אנו במוקד יודעים להתאים את המערכת האנליטית הנכונה לכל לקוח על מנת לתת כיסוי מלא והגנה מושלמת, לעיתים תוך חסכון כספי גדול.

בקרות כניסה ואינטרקום

אנחנו במוקד עמישב יודעים להתאים לכל ביניין מגורים או עסקים את המערכת המתאימה עבורו מתוך מגוון רחב של מערכות על מנת לשלוט על כניסת המבקרים לבניין. הכל על פי הצורך לכל בניין, עסק וחברה הכל מקריאה והמשך בשימוש בתגים, מנגנונים ביומטריים, חום וזיהוי פנים. המערכות יודעות למדר את הכניסות, לשלוט לפי שעות, לתעד היסטורית כניסות\יציאות ועוד. 

כיבוי אש

קבוצת עמישב עובדת עם מערכות כיבוי אש הטובות והמתקדמות בעולם. מערכות אלו מיועדות לתת התראה על כל התפרצות שריפה בבתים פרטיים, עסקים, מרכזים ועוד. המערכות מותאמות לתקנים ולדרישות על פי החוק ולדרישות חברות הביטוח.  

כפתורי ושעוני מצוקה

מוקד עמישב שומרים על היקרים לכם עם שעונים וכפתורי מצוקה הכוללים מערכות איתור מתקדמות הן בחוץ והן בתוך מבנים, ניתור מדדים רפואיים והעברתם לגורמים הרלוונטיים במקרה הצורך, התראת נפילה ועוד תכונות רבות אשר בזכותן תוכלו לשמור על הילד שלכם, על ההורים שלכם ועל כל מי שחשוב לכם. 

צרו איתנו
קשר

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם